CGD

Databáze designérů

2021
1
Módní designér/ka roku
PÁR & Eliška Horčíková
kolekce sneakers PÁR
kolekce sneakers PÁR
kolekce sneakers PÁR
 
kolekce sneakers PÁR
 
kolekce sneakers PÁR
 
kolekce sneakers PÁR
 

Za značkou PÁR stojí životní partneři – grafický designér Jan Kloss a Darina Zavadilová, kteří se v oblasti designu a módy dlouhodobě pohybují v rámci celé řady aktivit (např. kreativní skupina OKOLO, streetwearová značka Rap, Jan stál také za revivalem značky BOTAS 66). Nabízelo se tedy, že u tenisek zůstanou. Značku založili v roce 2020 a do jara 2021 trvalo, než vyvinuli první produktovou řadu. Na vývoji PÁR sneakers se podílela designérka Eliška Horčíková, která jinak navrhuje boty pod vlastní značkou Cutulum a téměř deset let je součástí designérského týmu španělské značky Camper.

Ideou PÁRu je nabídnout celokožené unisex boty pro jakoukoliv příležitost, které by byly nadčasové, měly přitom výraz a vynikaly, pohybovaly se mezi městem a přírodou. PÁRy kombinují nejen pravou a levou botu, ale především měkký a poddajný svršek, který svou formou odkazuje ke klasické mokasíně, s lehounkou podešví, která je zase charakterem tenisková a zajišťuje ergonomický komfort. Toto spojení modelů jim propůjčuje naprosto jedinečnou siluetu. Jsou šité z kvalitních usní zpravidla bez podšívky. Nepotřebují žádné dodatečné výplně ani tužení, není na nich nic navíc. Všechny konstrukční prvky jsou záměrně odhalené, což je v porovnání s celosvětovou konkurencí jedinečné. Boty nepotřebují ani vkládací stélku! Odborná porota CGD na sneakers PÁR oceňuje také další výjimečnosti – vnější design (jak barevné kombinace, tak použití netradičních detailů, jako je poutko na nad patou), dále zero waste přístup odrážející se i ve speciální technologii lepení podešve, která umožňuje ortopedické tvarování i kónické zkosení. Také zpracování podrážky je unikátní, kdy každý pár zdobí jiná originální ilustrace (Jan Kloss na nich spolupracoval s Matějem Činčerou) s motivy pražských ikon, jako je Žižkovská věž či Tančící dům, i odkazy k české krajině. Porota CGD dál vyzdvihuje celkovou koncepci značky PÁR. Vedle sneakers totiž paralelně hodlá uvádět další nečekané produkty vzniklé párováním s vybranými českými tvůrci. V prodeji jsou již sklenice Short a Long od designéra Jakuba Pollága a dva unisexové parfémy Eau de PÁR (Kodama a Negroni), které namíchala Kateřina Šantrochová.

Danica Kovářová

 

 

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.